Stratégiai, külső és belső vállalati kommunikáció

Napjainkra óriásit nőtt a professzionális kommunikáció szerepe: munkaidőnk közel 80%-át kommunikációval töltjük, egy cég piaci értékének pedig akár 40%-át is adhatja a vállalati hírnév.

A kommunikáció csak akkor lehet hatékony, és egyes szegmensei csak akkor értelmezhetőek helyesen, ha az adott szervezet, személy vagy márka stratégiai céljainak, érdekeinek bonyolult rendszerébe állítjuk.

A stratégiai alapok kidolgozását követően építjük fel a vezető multinacionális és magyar nagyvállalatok, országos szervezetek külső és belső kommunikációját.

  • Stratégiai tervezés és tanácsadás

    • Corporate Identity – egyedi vállalati arculat kialakítása
    • PR-, kommunikációs és marketingstratégia tervezése és kivitelezése
  • Vállalati külső és belső kommunikáció

    • kommunikáció a külső és belső célcsoportokkal – többek között a széles laikus és a szakmai közvéleménnyel, a hatóságokkal, illetve a társaság alkalmazottaival és érdekvédelmi szervezeteivel
    • szlogenek, sajtóanyagok, vállalati hírlevelek és brosúrák szövegének elkészítése, szerkesztése és kivitelezése
  • Marketingkommunikáció tervezése és kivitelezése

    • termékek, szolgáltatások, márkák építése és kezelése
    • stratégiai, illetve promóciós vagy taktikai célú kommunikáció a célcsoportokkal, a fogyasztókkal, a fogyasztói közösségekkel és szervezetekkel, az értékesítési, kereskedelmi hálózat képviselőivel
    • B2C és B2B, ATL, BTL és marketing PR – sajtóanyagok megírása és sajtómegjelenések szervezése
    • korszerű, interaktív technológiák, fogyasztói közösségépítés, fogyasztók által szerkesztett online tartalmak (user-generated content), virtuális közösségek és internetes tévé- és rádióadások révén végzett kommunikációs tevékenység, gerillamarketing
  • Vállalati társadalmi felelősségvállalás (CSR)

    • CSR-audit, valamint fenntarthatósági (CSR-) stratégiák és felelősségi rendszerek kidolgozása
    • CSR-akciók tervezése, benchmarking, stakeholderek beazonosítása és feltérképezése
    • CSR-teljesítménymenedzsment, -kódexek, -szabályzatok készítése és fejlesztése
    • CSR-projektek támogatása
    • külső és belső CSR-kommunikáció
    • fenntarthatósági (CSR-) jelentések és pályázatok készítése
    • CSR-médiakapcsolatok, CSR-honlapok szervezése és menedzselése
  • Pénzügyi kommunikáció

    • kommunikáció a befektetői és befektetési, részvényesi és pénzügyi szervezeti kapcsolatokkal
    • pénzügyi marketingkommunikáció
    • M&A, IPO, pénz- és tőkepiaci tranzakciók kommunikációja
    • éves jelentések és negyedéves gyorsjelentések, profit warnings, társasági közgyűlések kommunikációs kezelése
  • Public Affairs

    • kormányzati, önkormányzati, érdekképviseleti, kisebbségi kapcsolatok kezelése
    • iparági (Industry Relations) és szakmai kapcsolatok (Professional Relations) kezelése
    • NGO-kapcsolatok (civil szféra) és társadalmi ügyek (Issue Management) kezelése
  • Kríziskommunikáció

    • válsághelyzetekre való felkészülés, válságkommunikációs átvilágítás, válságkommunikációs kézikönyv kidolgozása és végrehajtása
    • a kommunikációs monitoring és kockázatelemzés rendszereinek kiépítése és működtetése
    • válsághelyzetek kommunikációs kezelése
  • Változáskommunikáció

    • átalakulás előtt vagy alatt álló szervezetek kommunikációjának kidolgozása és végrehajtása