Napjainkra óriásit nőtt a professzionális kommunikáció szerepe: munkaidőnk közel 80%-át kommunikációval töltjük, egy cég piaci értékének pedig akár 40%-át is adhatja a vállalati hírnév.
A kommunikáció csak akkor lehet hatékony, és egyes szegmensei csak akkor értelmezhetőek helyesen, ha az adott szervezet, személy vagy márka stratégiai céljainak, érdekeinek bonyolult rendszerébe állítjuk.
A stratégiai alapok kidolgozását követően építjük fel a vezető multinacionális és magyar nagyvállalatok, országos szervezetek külső és belső kommunikációját.
Stratégiai tervezés és tanácsadás
- Corporate Identity – egyedi vállalati arculat kialakítása
- PR-, kommunikációs és marketingstratégia tervezése és kivitelezése
Vállalati külső és belső kommunikáció
- kommunikáció a külső és belső célcsoportokkal – többek között a széles laikus és a szakmai közvéleménnyel, a hatóságokkal, illetve a társaság alkalmazottaival és érdekvédelmi szervezeteivel
- szlogenek, sajtóanyagok, vállalati hírlevelek és brosúrák szövegének elkészítése, szerkesztése és kivitelezése
Marketingkommunikáció tervezése és kivitelezése
- termékek, szolgáltatások, márkák építése és kezelése
- stratégiai, illetve promóciós vagy taktikai célú kommunikáció a célcsoportokkal, a fogyasztókkal, a fogyasztói közösségekkel és szervezetekkel, az értékesítési, kereskedelmi hálózat képviselőivel
- B2C és B2B, ATL, BTL és marketing PR – sajtóanyagok megírása és sajtómegjelenések szervezése
- korszerű, interaktív technológiák, fogyasztói közösségépítés, fogyasztók által szerkesztett online tartalmak (user-generated content), virtuális közösségek és internetes tévé- és rádióadások révén végzett kommunikációs tevékenység, gerillamarketing
Vállalati társadalmi felelősségvállalás (CSR)
- CSR-audit, valamint fenntarthatósági (CSR-) stratégiák és felelősségi rendszerek kidolgozása
- CSR-akciók tervezése, benchmarking, stakeholderek beazonosítása és feltérképezése
- CSR-teljesítménymenedzsment, -kódexek, -szabályzatok készítése és fejlesztése
- CSR-projektek támogatása
- külső és belső CSR-kommunikáció
- fenntarthatósági (CSR-) jelentések és pályázatok készítése
- CSR-médiakapcsolatok, CSR-honlapok szervezése és menedzselése
Pénzügyi kommunikáció
- kommunikáció a befektetői és befektetési, részvényesi és pénzügyi szervezeti kapcsolatokkal
- pénzügyi marketingkommunikáció
- M&A, IPO, pénz- és tőkepiaci tranzakciók kommunikációja
- éves jelentések és negyedéves gyorsjelentések, profit warnings, társasági közgyűlések kommunikációs kezelése
Public Affairs
- kormányzati, önkormányzati, érdekképviseleti, kisebbségi kapcsolatok kezelése
- iparági (Industry Relations) és szakmai kapcsolatok (Professional Relations) kezelése
- NGO-kapcsolatok (civil szféra) és társadalmi ügyek (Issue Management) kezelése
Kríziskommunikáció
- válsághelyzetekre való felkészülés, válságkommunikációs átvilágítás, válságkommunikációs kézikönyv kidolgozása és végrehajtása
- a kommunikációs monitoring és kockázatelemzés rendszereinek kiépítése és működtetése
- válsághelyzetek kommunikációs kezelése
Változáskommunikáció
- átalakulás előtt vagy alatt álló szervezetek kommunikációjának kidolgozása és végrehajtása